Palnia si Stamate – incursiune in fantastic

03/12/2009 at 12:36 am 2 comentarii

Azi m-a sunat Flavia sa ii mai leg un roman. Ii place foarte tare ‘Palnia si Stamate’ de Urmuz si vrea sa-l daruiasca unui baiat. Repede m-am pus si i-am facut o coperta si cam asta a iesit.

Am rasfoit din nou ‘romanul’ asta care, desi chiar are toate caracteristicile unei opere epice, se intinde doar pe vreo 6 pagini (bine, la mine sunt mai multe, pentru ca l-am listat in format mic). Cand l-am citit prima data parca m-am deconectat de la tot ce era in jurul. Am intrat in lumea fantastica a lui Stamate si a familiei lui, lume in care exiata o permanenta alternanta intre explicabil si inexplicabil. Lucruri comune, explicabile, apar in conjuncturi inexplicabile sau au insusiri inexplicabile. Invers, situatii explicabile, comune, sunt insotite de obiecte inexplicabile. In aceasta lume a fantasticului, plina de umor negru, e foarte posibil ca o palnie sa devina un obiect de adoratie.

Nu as putea sa spun ca am o pasiune deosebita pentru astfel de scrieri, dar o schimbare de decor in ce priveste lectura este tot timpul binevenita.

Entry filed under: handmade, Vorbe. Tags: , , , .

Leather love journal Mini jurnal

2 comentarii Add your own

  • 1. frenkel silvia  |  17/03/2010 la 11:11 pm

    ……… esti o artista al MARELUI ARTIST , e atit de frumos si … odihnitor tot ceea ce am vazut aici … parca erau dintotdeauna acolo si ma intrebam : de ce nu le o fi scos fata asta la iveala decit acuma ?
    …………… raspunsul ?

    …… orice lucru Dumnezeu il face frumos la vremea lui …..

    Răspunde
    • 2. restoredbyhand  |  17/03/2010 la 11:18 pm

      Multumesc pentru cuvintele astea >:D< intr-adevar, nici ca se putea un timp mai bun ca al lui Dumnezeu. Va pup si va iubesc

      Răspunde

Lasă un comentariu

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Categorii

decembrie 2009
L M M J V S D
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Blog Stats

  • 9.152 views